က်ိန္းရိပ္ေၿမမွ လွဳိက္လွဲစြာ ၾကိဳဆုိပါ၏။

Thursday, October 7, 2010

ဆုိးေဖာ္ဆုိးဖက္ သူငယ္ခ်င္း

                                     
တကယ္ဆုိ ကြ်န္ေတာ္ကရုိးမအေနာက္ဘက္ကလူ၊ သူက ရုိးမအေရွ့ဘက္ၿခမ္းက ေရႊညာသူ
ဘာမွမဆုိင္ အေနသာၾကီး ၊ဒါေပမယ့္ဗ်ာ ကံဆုံခ်င္ေတာ့ ေရႊ၀ါေရာင္ ပန္းပိေတာက္ေတြ
ဖူးပြင့္ေ၀ဆာေနခ်ိန္ ၿမဴႏွင္းေတြေ၀ေနတဲ့ ေနရာမွာသူနဲ့ဆုံခဲ့ၾကတယ္၊အဲဒီတုန္းက
ကြ်န္ေတာ္လည္းၿမဴႏွင္းေတြၾကားကုိေရာက္သြားတာကုိး၊ ပိေတာက္ပန္းေတြေပါခ်ိန္ ဆုိေပမယ့္
သူတုိ့့ဆီမွာေတာ့သၾကၤန္မွာပိေတာက္ပန္းေတြငုိေနရွာၿပီးငုံးပန္းေတြသာၿပံဳးေပ်ာ္ေနေလရဲ့
ဘာပဲၿဖစ္ၿဖစ္ ငုံး၀ါေတြလည္းခ်စ္စရာ၊ၿမဴႏွင္းေတြလည္း ခင္စရာ၊ ၾကံၾကံဖန္ဖန္ သူတုိ ့က
ဘယ္ကမွန္းမသိတဲ့ ကြ်န္ေတာ့္ကုိ ေရလာေလာင္းၾကတာဗ်ာ၊ ကြ်န္ေတာ္က ေရလုိေနတဲ့
သစ္ေၿခာက္ပင္လည္း မဟုတ္ေလေတာ့ ထြက္ေၿပးရတာေပါ့၊ ဒါေတာင္ သူတုိ ့က ဇြဲမေလွ်ာ့ဘူး
အခန္းထဲထိ လုိက္လာၾကၿပီး အတင္းေခၚပါေလေရာ။ ဒီလုိဆုိေတာ့လည္း ဘယ္ရမလဲ
ဘသားတစ္ၿပန္ က်ားတစ္ၿပန္ေပါ့ ။ကြ်န္ေတာ္လည္းအစုိခံလုိက္ၿပီး သူတုိ ့ကုိလည္း တ၀ၾကီး
ပက္လုိက္တာေပါ့၊ ဒီလုိနဲ ့ကြ်န္ေတာ္တုိ ့ေရစက္ကဆုံၿဖစ္သြားတယ္ ဆုိပါေတာ့..။
ဒါေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္တုိ ့ေရစက္ကၿပတ္ေတာက္ ၿပတ္ေတာက္နဲ ့ေပါ့၊
ၿဖစ္ေနၾကပုံ အဆန္းစုံကေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္စိတ္ကလည္းၿပတ္တယ္္ ဗူးဆုိ ၾကက္သားဟင္း
မလုိဘူး၊ သူကေတာ့ ခပ္ေနာက္ေနာက္ ကြ်န္ေတာ့္ကုိဆုိ ဘယ္ေတာ့မွအေကာင္းမေၿပာဘူး။
 ဘယ္ေၿပာမလဲ ကြ်န္ေတာ္ကလည္းသူ ့ကုိဆုိေယာင္လုိ ့ေတာင္ အေကာင္းေၿပာခဲ့ဖူးတာ မ
ဟုတ္ဘူး။ လမ္းသြားရင္လည္း ၾကည့္ဦး သူက ဒီဘက္လမ္းက သြားရေအာင္ဆုိ၊ ကြ်န္ေတာ္က
ဟုိဘက္လမ္းက သြားလုိက္ရမွ စိတ္ခ်မ္းသာတယ္၊ လၻက္ရည္ဆုိင္ထုိင္ေတာ့လည္း ဘာထူးလုိ့
လဲ၊ ကြ်န္ေတာ္က ထုံးစဥ္အတုိင္း ဖန္ခ်ိဳနဲ ့စမူဆာ၊ သူကေတာ့ ခ်ိဳဆိမ့္နဲ့အီၾကာေကြး၊  ဒါက
ေတာ့ တရားမွ်တတယ္ ကုိယ္ၾကိဳက္တာ ကုိယ္ေသာက္ေပါ့၊ ဒါေပမယ့္ မဟုတ္ဘူးဗ်ာ ကြ်န္
ေတာ္ စားေနတာစုိက္ၾကည့္ၿပီးေတာ့ နင္ စားေနတာက ရြံစရာေကာင္းလုိက္တာတဲ့၊ ဒီကလည္း
ဘယ္ခံပါ့မလဲ  နင့္ အီၾကာေကြးက အီးတုန္းနဲ ့တူတယ္လုိ ့ၿပန္ေကာလုိက္တာေပါ့၊ ေအာင္မယ္
သူကစိတ္ေတြဆုိးၿပီး ကြ်န္ေတာ့္ကုိ ရန္လုပ္တာ လၻက္ရည္ဆုိင္ တစ္ခုလုံး ဆူညံသြားတယ္ဗ်ာ၊
အေနရုိးေပမယ့္ ကပုိကယုိ ၀တ္တတ္တဲ့ သူ ့ကုိ အားမရလုိ ့ကြ်န္ေတာ္က အကၤ်ီ၀တ္ရင္ ပန္း
ေရာင္ေလးကုိ ၀တ္ပါဆုိေတာ့၊ ေနာက္တစ္ေန ့အနက္ေရာင္ ၀တ္လာခဲ့တာဗ်ာ၊ကြ်န္ေတာ္က
လည္း ဘာမွေတာ့ မေၿပာေတာ့ပါဘူး၊ သူ ့စိတ္ၾကိဳက္ ၀တ္ပါေစေပါ့၊ ဒါေပမယ့္ သူက အၿငိမ္
မေနဘူးဗ်ာ၊ ငါအနက္ေရာင္၀တ္တာ ဘာသေဘာလဲ သိလားတဲ့၊ကြ်န္ေတာ္လည္း ဘာမွ
ၿပန္မေၿပာလုိက္ပါဘူး ၿငိမ္ေနလုိက္ပါတယ္၊ ၿပီးေတာ့ သူက ဒါ နင့္အတြက္ ၀မ္းနည္းၿခင္း
အထိမ္းအမွတ္ ဆုိၿပီး ထပ္ေကာလုိက္ေသးတာဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္ကလည္း ဘယ္ရမလဲ မသာမ
နင္ ေသေတာ့မွာပဲလုိ ့ဆုိေတာ့ သူက မနာဘူးဗ်ာ၊ စပ္ၿဖဲၿဖဲနဲ ့ရယ္ၿပေနသးတာ၊ တခါတုန္းက
လည္း သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ ့စုေပါင္းၿပီး ေဆြးေႏြး၀ုိင္းကေလးတစ္ခု လုပ္ၾကတယ္၊ အစပုိင္းမွာ
ေတာ့ သူနဲ ့ကြ်န္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္ အေပါက္တည့္ေသးတယ္၊ ဒါေပမယ့္ မၾကာပါဘူးဗ်ာ
ဇာတိနာေပၚပါေလေရာ ၊ အားလုံးရဲ ့အလယ္မွာေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တုိ ့ႏွစ္ေယာက္က
ေအာ္ေက်ာလံေတြေပါ့၊ သူေၿပာရင္လည္း ကြ်န္ေတာ္က မၿငင္းပဲ မေနႏွိင္၊ ကြ်န္ေတာ္
ေၿပာရင္လည္း သူက အႏုိင္ယူရမွ စား၀င္အိပ္ေပ်ာ္သူ၊ သူသာရွံဳးလုိ ့ကေတာ့ စူထြက္
လာတဲ့ သူ ့ႏွတ္ခမ္းၾကီးက မႏၱေလးတိရိစၦာန္ဥယ်ာဥ္က ဆင္ႏွာေမာင္းက်ေနတာပဲ၊
ဒီလုိက်ေတာ့လည္း ဘယ္ရမလဲ ကြ်န္ေတာ္က သူ ့ႏွာေမာင္းေလးကုိ ခြၿပီးစီးရုံပဲေပါ့
ဒီေလာက္ အေပါက္မတည့္တာေတာင္ တစ္ေယာက္ကုိ တစ္ေယာက္ မေတြ ့ရရင္
မေနႏုိင္၊ အေၾကာင္းမရွိ အေၾကာင္းရွာၿပီး ဖုန္းေတြဆက္၊ စာေတြေရးေနခဲ့ၾကတာ၊
ဖုန္းထဲမွာ ကြ်န္ေတာ္တုိ ့ႏွစ္ေယာက္ရဲ ့မိတ္ဆက္စကား စကားကေတာ့ ေမတၱာအ
ၿပည့္ ထုံလႊမ္းထားတဲ့ စကား ၊မသာမ ေနေကာင္းရဲ ့လားလုိ ့ေမးလုိက္ရင္ သူကလည္း
ေရာင္းသူ၀ယ္သူ အသံတူ ငါ ေနေကာင္းတယ္ မသာၾကီးေရ၊ နင္ မေသေသးဘူးလား
ဆုိတဲ့ စကားလာမယ္ဆုိတာ အလုိလုိသိေနၿပီးသား၊ အဲ ငါ မေသေသးဘူး၊ ငါ မနက္ဖန္
ဘုရားကုိ သြားမယ္၊ နင္ လာခဲ့ဦး ဆုိလုိက္ရင္ စကားနာ တခုခုေၿပာၿပီး၊ ဦးေအာင္ေရာက္
ေနက်။ တခါတုန္းကဆုိ ကြ်န္ေတာ္ အင္မတန္ ရင္ဘတ္နာခဲ့ရတယ္ဗ်ာ၊ သူနဲ ့အတူ ညေစ်း
တန္းက ၿပန္လာၾကေတာ့ နာရီစင္နား အေရာက္မွာ ေကာင္ေလးႏွစ္ေယာက္လာၿပီး သူ ့ကုိ
ၿမင္တာနဲ ့ရင္းရင္းႏွီးႏွီး ႏွတ္ဆက္ၾကတယ္ဗ်ာ၊ သူကလည္း မွဳိတင္းတစ္ရာေလာက္ ရထားတဲ့
မ်က္ႏွာနဲ ့ ၿပန္ႏွတ္ဆက္လုိက္ေသးတယ္ဗ်ာ၊ ကြ်န္ေတာ့္ကုိေတာ့ ရွိတယ္လုိေတာင္ သတိရ
ပုံမေပၚဘူး။ ကြ်န္ေတာ္လည္း စိတ္မရွည္ေတာ့တာနဲ ့ ေစာင့္မေနေတာ့ပဲ တစ္ေယာက္တည္း
လမ္းေလွ်ာက္လာခဲ့ၿပီး အနီးအနားက ခပ္လွမ္းလွမ္း အပင္တစ္ပင္ေအာက္မွာ ေစာင့္ေနရတာ
ေပါ့ ၊ သံေယာဇဥ္ရင့္မာေနၿပီဆုိေတာ့ ဘာပဲေၿပာေၿပာစိတ္ေတာ့မခ်ဘူးေလ၊ အေမာဆုိ ့ေအာင္
ေလကန္ၿပီးၿပန္လာတဲ့ သူ ့ခမ်ာမွာ ကြ်န္ေတာ့္ကုိ မေတြ ့ေတာ့ နဲနဲအားငယ္သြားဟန္ရွိတယ္၊
စကုိးေလာက္ရွိေနတဲ့ မ်က္ႏွာက ၾကမ္းပုိးေက်ာကုန္းေလာက္သာ ရွိေတာ့တဲ့ပုံ၊ ဒီလုိဆုိေတာ့
လည္း ေကာင္မကငါ့ကုိ အားကုိးရွာသားပဲဆုိၿပီး ရင္ဘတ္နာခဲ့မိတယ္၊ ဒါေပမယ့္ မၾကာပါဘူး
ကြ်န္ေတာ္ကုိ ေတြ ့တာနဲ ့၊ မသာေကာင္ နင္ ဒီမွာ ဘာလုပ္ေနတာလဲတဲ့၊ကြ်န္ေတာ္က နင့္
ကုိ ေစာင့္ေနတာလုိ ့ေၿပာလုိက္ေတာ့၊ နင္ နဲ ့ငါ နဲ ့ဘာဆုိင္လုိ ့လဲဲတဲ့ဗ်ာ၊ နာေနတတ္ရင္ဘတ္
တစ္ခါတည္း ေအာင့္သြားတာပဲဗ်ာ။
     ဒီလုိိ…. ဘယ္ကေရစက္မွန္း မသိတဲ့ ကံၾကမၼာေရတင္စက္ေတြနဲ ့ဆုံၿဖစ္လာတဲ့
ကြ်န္ေတာ္နဲ ့သူကေတာ့မေေတြ ့လုိက္နဲ ့ေတြ ့တာနဲ႔တဂ်က္ဂ်က္.. ႐ွိေသးတယ္ဗ်ာ..ေျပာရင္
ကုန္မွာမဟုတ္ဘူး.. အင္း.. ဘာပဲဲျဖစ္ျဖစ္ေပါ႔ေလ... ကြ်န္ေတာ္နဲ ့သူက.. (၃ နဲ႔ ၄) လို
ေက်ာခ်င္းကပ္ၿပီး သူလည္း လက္သီးဆုပ္ရင္း..ကြ်န္ေတာ္လည္း လက္သီးဆုပ္ထားရင္း
ဦးတည္ရာ ပန္းတုိင္ကုိယ္စီနဲ ့ဘ၀ကုိ ရုန္းေနၾကတယ္၊ ထူးထူးျခားျခား သူနဲ႔ကြ်န္ေတာ္္ အျမင္
သြားတူေနတာေလး တစ္ခုေတာ႔႐ွိတယ္ဗ်.. အေတြးေတြလည္း တူေနၾကတယ္..
ယံုၾကည္ခ်က္ေတြလည္း ထပ္တူညီေနၾကတယ္ .. သူလည္း ကြ်န္ေတာ္လိုပဲ လြတ္လပ္မႈ..
တရားမွ်တမႈနဲ႔ လူသာခ်င္းစာနာေထာက္ထားမႈ ေတြကို လိုလားတယ္ ျမတ္ႏိုးတယ္..။
ဘာဘဲျဖစ္ျဖစ္ေပါ႔ေလ ဒီစိတ္ဓါတ္ေလး တူတာတစ္ခုနဲ႔တင္ သူနဲ႔က်ေနာ္ လက္တြဲျဖစ္ေနတယ္
သံေယာဇဥ္ေတြ ခုိင္ၿမဲေနတယ္ဆိုပါေတာ႔...
    သိတယ္မလား၊ ခုလည္း သူက တေနကုန္ တေနခမ္း အခန္းေအာင္းေနၿပီး
ကြ်န္ေတာ္ေရးတဲ့ post ေတြကုိဖတ္ၿပီး စြပ္စြပ္စြဲစြဲ ေပါက္ကရ ကုိးဆယ္ ေၿပာေတာ့မယ္။
ေအာ္..ဘာပဲၿဖစ္ၿဖစ္ေပါ့ ဆုိးေဖာ္ဆုိးဖက္ သူငယ္ခ်င္းေရ.. နင္ နဲ ့ငါ ရန္ခဏခဏ
ၿဖစ္ေလေလ နင့္ကုိငါ မုန္းလုိ ့မရေလေလပဲကြယ္………………………….။





  






No comments:

Post a Comment